Thursday, December 25, 2014

The one with the nylon skirt!




Ovaj post sam pripremala malo duže i uživala u svakom koraku te pripreme. Dugujem dosta zahvalnosti predivnim ljudima koji su bili dobre volje da doprinesu njegovom kvlaitetu :) Veliko hvala Daisy što je sa mnom podelila entuzijazam za uklapanje ove predivne najlon suknje koju mi je poklonila. Stvarno se u njoj osecam potpuno jedinstveno. Ništa manju zahvalnost ne dugujem Nakit Mila za narukvicu koja se savršeno uklopila u kombinaciju i Jeleni Kragić koja se pobrinula za moje nokte. Volim kada sam ovako zadovoljna, toliko da sam jedva čekala da prionem na pravljenje posta ;)  Uživajte do sledećeg novogodišnjeg posta, vaša Žaokica :)



















Outfit:
Kaput - Sheinside
Suknja - Daisy
Top - Aleks
Narkvica - Nakit Mila
Turban - Urban turban
Tašna - Tašna by Ana šurdilović
Cipele - Romwe

Fotografije - Dušan Stević

10 comments: