Friday, November 14, 2014

New in!



Ne mogu da opišem svoje oduševljenje kada mi je jutros stigla. Presavršena je! Stvarno sam  uživala u saradnji sa Ninom Mališanović koja mi je napravila ovu kutiju za satove. Verujem da se mnogo potrudila s obzirom da je bukvalno prenela iz mojih misli u stvarnost :)  Newmanova slika  je krasi iz više razloga. Najznačajnijii je što smatram da je obeležio modu nošenja satova i bio zaštitno lice Rolexa. Mada je i moja zaljubljenost u njega imala izvesnog uticaja :))) Kada vec govorim o tome iskoristicu priliku da spomenem da u tome lezi objasnjenje zasto "sting" u nazivu mog bloga. Pretpostavljam da je vecina ljudi gledala film "The sting" u kom glavnu ulogu tumaci bas Paul :) Ako niste do sada obavezno to učinite što pre. Ovo je bio moj izbor ali Nina daje mogućnost da svako dizajnira svoju kutiju kako želi i nudi različite kutije.

 Za više informacija:
-posetite ovu stranicu: Nina's box 
-kontaktirajte je preko:  viber/whatsapp +381/655432900
 e-mail: ninasbox.homedecor@gmail.com
www.facebook.com/ninasbox.homedecor
instagram: ninas_box





2 comments: