Sunday, October 12, 2014

What time is it? It's polka dots time :)



Ovaj paučinasti izgled iz devedesetih mi već dugo drži pažnju. U kombinaciji sa farmerkama može negativno da utiče na figuru ali ja nisam vodila računa o tome jer mi se mnogo dopada :)
Tufnasti sat je bio odličan final touch. Oduševila sam se kad mi je stigao, i od tada odevne kombinacije pomalo upravljam prema njemu. Hvala puno Pastelle na poverenju :) Preporučujem vam da ih posetite i utačkate se kao ja :)
















Outfit:
Haljina - New Yorker
Farmerke - Terra Nova
Cipele - ROMWE
Sat - Pastelle

Šminka - Make-up magic
Fotogorafije - Marjan Nikolovski

11 comments:

  1. prediiiiiivnoooooooooooo

    ReplyDelete
  2. Prelep sat :)

    http://lamodestieaveclestyle.blogspot

    ReplyDelete
  3. fenomenalno!!! i crazy sto je po mom ukusu!!

    ReplyDelete
  4. Hvala ti puno! Tvoj poslednji post je apsolutno po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  5. Hvala puno puuunooo :-***
    Hocuuu :-)

    ReplyDelete
  6. Super blog a ti si prelepa po meni licis na Demi More poseti moj blog lepotaodaleks.blogspot.com i uzvrati uclanjunje ako zelis:)

    ReplyDelete
  7. Fenomenalna kombinacija! :)
    http://styleandglamfashionbyalexandra.blogspot.com

    ReplyDelete