Saturday, September 20, 2014

Sooo 2006!




Mogu da nanjušim povratak ovakvih topova, zajedno sa 2000-tim. Top koji nosim u ovom postu sam šila u osmom razredu, i ovo je prvi put da ga od tada nosim. Obožavam da kopam po starim stvarima. Još uvek sam u prednosti jer mogu da stanem u njih pa mi cirkulisanje mode itekako odgovara :) Ovako jednostavna kombinacija je molila dedin sat, koji naravno dosta stariji od mene, da joj se pridruži. To je ujedno za mene najvrednija stvar koju posedujem, obožavam ga.

I can "sniff" the come back of this kind of crop tops, together with 2000's. The crop top I'm wearing in this post was made when I was 8th grade. I adore to dig in my old clothes. I'm still in advantage cause they fit me, so the fashion circulation suits me. :) This simple outfit begged for grandpa's watch much older than myself, to join it. That is for me the worthiest thing I posses. I simply worship it.



















OUTFIT:
Top - šiven
Farmerice - Pazarac 
Cipele - Deichman
Tašna - Tašna by Ana Šurdilović
Ogrlica - handmade sopstveni :)
Fotografije - Marjan Nikolovski

11 comments:

  1. lozim se na ovu ribu

    ReplyDelete
  2. ipak ne,cuo sam kako peva!

    ReplyDelete
  3. Nedostaje sarma na fotografijama.Izdvojila bi sat koji daje neku malenu sarmisticku dozu.

    ReplyDelete
  4. Koji neukus i vulgarnost. Ovako usred bela dana na ulici.. strasno!!!

    ReplyDelete
  5. Bravo za karmin i look i na hrabrosti :)
    http://lamiastoria018.blogspot.com/2014/09/karirano-kao-i-uvek.html?spref=fb

    ReplyDelete
  6. Imas super liniju,bas ti lepo stoji ova kombinacija! :) Koji karmin je ovaj na slikama,trazim takvu nijansu za jesen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Karmin je iz Avona, deep orchid :) http://flabsruletheworld.files.wordpress.com/2013/07/avon-totally-kissable-lipstick-in-deep-orchid.jpg

      Delete