Wednesday, July 2, 2014

Nuit a Paris!




Pariz noću definitivno opravdava svoj epitet "grada svetlosti". Iako mi je preko dana Ajfelova kula nekako neuklopljiva uz ostatak arhitekture, uveče je fenomenalna. S obzirom da noć u Parizu kasno pada, vožnja Senom nije doprinela da grad bolje upoznam noću ali je svakako bila predivna :) Kao što sam u prethodnom postu pomenula, najveći deo obe večeri provela sam u Latinskoj četvrti. Previše mi se dopalo. Dugo pre nego da odem u Pariz zamišljala sam kako cu kasne sate da provodim u nekom autentičnom bistrou. To mi se i ostvarilo baš spontano. Baš onako kako sam zamišljala. Odavno se negde nisam lepše osećala. Nekako je to začinilo moj, već predivan utisak o gradu. Osetila sam čari Pariza noću uz muziku Serge Gainsbourg-a i Edit Piaf. Za mene je to savrseno.
P.S. Malo upozorenje, video koji je treći po redu nije preporučljiv za persone sa osetljivim ušima :)))


Paris by night surely justifies its nickname  the "City of Lights". Although on the daylight the Eiffel's Tower looks somehow misfit with the rest of architecture during the night it looks magnificent. As the sundown comes late in Paris the boat on the Seine river didn't contribute to my better knowing of Paris.  Anyway it was wonderful. As I mentioned in a previous post most of the time I spent in Latin Quarter. I liked it too much.
A long before my visit to Paris I imagined that I'll spend late hours in some authentic bistro parisienne. It came true spontaneously.
Just like I was dreaming about. It was the time of my life. It was a good spice to my, already lovely impression of this town.
I felt the charms of Paris by night with the music of Serge Gainsbourg and Edith Piaf. For me it was perfect.
P.S. Just a piece of warning: The following video is not recommended to the persons with sensitive ears. :)))








No comments:

Post a Comment