Friday, March 7, 2014

Ajde nazdravje Skopje!




Prošle nedelje sam provela dva dana u predivnom Skoplju. Velikim delom poenta odlaska je bila poslednji u nizu koncerata Karoline Gočeve, o čemu sam pisala u prethodnom postu. Ali odlazak u Skoplje me raduje uvek, bez obzira da li imam neki poseban razlog za to :) Iako, za moj ukus prenakićen spomenicima, Skoplje je jedan od retkih gradova u kojima se osećam kao kod kuce. Uživanje mi je da prođem glavnim šetalištem. Posebno mi se dopada što su ljudi s kojima dođem u kontakt (u prodavnicama, kafićima..) pretežno nasmejani i raspoložni. Uvek se odatle vratim srećna i ispunjena pozitivnom energijom. Biće mi zadovoljstvo da pogledom na ovaj post prošetam i vas malo :)












Outfit:
Bluza - Koton kids :)
Cigaret pantalone - Zara
Čarape - Tally Weijl
Cipele - La Scarpa 
Lanče - poklon 



No comments:

Post a Comment