Wednesday, January 8, 2014

Sunglasses 50's, blouse 70's, me- 90's product!






Obožavam da kombinujem boje, više printova,  ali ništa manji izazov nije kombinovanje era :) Tu zabavu sam priuštila sebi u ovom postu. Glavni akteri u tom smislu su moje apsolutno omiljene naočare koje mi je baba poklonila, a koje čuva još od 1953. godine. Pazim ih vise nego oči u glavi. S preterivanjem rečeno, na putu za more sam se dvoumila da im kupim avionsku kartu kako bi sigurnije putovale :)) Drugi glavni akter je kosulja od koje me malo bole oči, koju sam našla među starim majčinim i tetkinim stvarima. Neuporedivo više volim kad nadjem nesto tako staro nego da odem i kupim nešto što je servirano kao trenutni trend. Jakna nije tako matora ali sam se zaljubila u nju kad sam je videla u second handu za 200 dinara. Ja sam uzivala igrajuci se razlicitim modnim periodima a nadam se da ce i vama da se dopadne moj "Mix of eras" :)






















































Outfit:
Košulja - Vintage
Jakna - Replay, second hand
Helanke - Zara 
Tašna - Tašna by Ana Šurdilović
Naočare za sunce - babine :)
Cipele - La Scarpa
Šminka - najbolja drugarica Aleksandra Maksimović
Fotografije - Najbolji drug Dušan Stević 


"It’s a new era in fashion - there are no rules. It’s all about the individual and personal style, wearing high-end, low-end, classic labels, and up-and-coming designers all together."
— Alexander McQueen












8 comments: