Thursday, January 30, 2014

“I knew who I was this morning, but I've changed a few times since then"




"You used to be much more..."muchier." You've lost your muchness.” :) Obožavam bajke. Teško se odlučujem kada treba da odgovorim na pitanje koja mi je omiljena, ali Alisu u zemlji čuda smatram definitvno bajkom sa najinteresantnijim izjavama. Ideju za torbicu sam dobila zbog velike ljubavi prema džepnim satovima. Kaput je rezultat moje mašte za vreme nesanice:)
Mnogo volim što je sneg napadao i pomogao u bajkovitosti, koju sam želela da postignem :)
U nadi da ću vas zabaviti,  Sophie in Tvrdjavaland :) <3










































Outfit:
Kaput - Šiveno po mojoj zamisli
Helanke - ZARA
Cipele - La scarpa
Šminka - najbolja drugarica Aleksandra Maksimović
Fotografije: najbolji drug Dušan Stević

12 comments:

  1. Hvala puno, mnogo mi je drago :)

    ReplyDelete
  2. Tasna wow, kaput wow, a gde je like dugme? :)

    ReplyDelete
  3. Kaput je prelep kao i tvrdjava pod snegom a tasna je fantasticna :)

    ReplyDelete
  4. Bas je lepo, samo smanj broj fotografijaa. :)

    ReplyDelete
  5. Kaputic ti je divan, svidjaju mi se i boja i kroj... I uklopila si i ambijent i celu kombinaciju sa Alisom, jako mi je interesantno to! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, a meni je mnogo drago zbog toga, bas si me usrecila :)

      Delete